Pagina's

donderdag 29 januari 2015

Afgelopen dagen

Ondanks het voorspelde barre winterweer reed de trein vanmorgen op mijn traject slechts met 5 minuutjes vertraging. Gelukkig maar want vandaag stonden weer leuke dingen op het lesprogramma.

Deze periode gaan we leren over injecteren.. Heel erg leuk!
Na een aantal theorie lessen hadden we vandaag een praktijkles. We leerden hoe we onder de huid kunnen injecteren. Dit gebeurd bijvoorbeeld bij een griepprik. Het oefenen gebeurt natuurlijk niet bij elkaar ;) maar gewoon lekker op een spons.



Vandaag kreeg ik ook mijn doktersassistente jas binnen.


Die hebben we aan tijdens praktijklessen en hopelijk straks ook op stage.

Vandaag waren we lekker vroeg vrij en heerlijk m'n boodschapjes in huis gehaald.
Heeft het bij jullie al gesneeuwd? Hier alleen wat natte sneeuw. Ben benieuwd of we morgen zulk winters weer hebben als afgelopen zaterdag.

Bevroren wilde appeltjes
Deze foto maakte ik vrijdag, alles was zo prachtig bevroren. Na mijn werk heb ik toen lekker genoten van een fietstochtje door de kou. En het was dubbelop genieten want zaterdag bij het wakker worden lag Gods schepping onder een prachtige witte deken.
Als er sneeuw ligt vind ik de schepping zo sereen.
Zo bijzonder, net alsof God de wereld er aan herinnert dat Hij degene is die onze zonden wit was als sneeuw zoals staat in Jesaja 1:18

Al zijn je zonden rood als scharlaken, zij zullen worden als sneeuw; al waren zij als karmozijnrood, zij zullen worden als witte wol.



Liefdevolle groet,

en Zijn Shalom toegewenst

Aafke

5 opmerkingen:

  1. Mooi Aafke.
    Die jas staat je echt leuk!
    Wat een prachtige winterplaatjes!
    Liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe Bijbeltekst is zo mooi. En iedere keer zie je dan weer een andere kant van God. Hier een klein beetje sneeuw op de heggen en danken. Maar het is al bijna weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe Bijbeltekst is zo mooi. En iedere keer zie je dan weer een andere kant van God. Hier een klein beetje sneeuw op de heggen en danken. Maar het is al bijna weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hier was de sneeuw ook weg. Maar nu ligt er weer een prachtig laagje winters wit.
      Jesaja 1:18 is idd een bijzondere mooie tekst/belofte

      Verwijderen
    2. Ja hier was de sneeuw ook weg. Maar nu ligt er weer een prachtig laagje winters wit.
      Jesaja 1:18 is idd een bijzondere mooie tekst/belofte

      Verwijderen